Saturday, May 14, 2011

Sekian lamanya...

Assalamualaikum...
Rasa janggal dan kekok pulak bila nak taip post baru ni. ha3... Maklumla, lebih dari setahun rasanya membiarkan blog ni bersawang tanpa di "update". hurm... Takpe2, bertarikh 14 Mei 2011 dan pada jam 1528 ni "i'm back" untuk berkongsi pengalaman atau cerita suka duka dalam perjalanan hidup saya. Harap2 lepas ni rajin2 la en Izzat Shamir Hafiq "update" blog nie ye. Post kali nie saya nak berkongsi 2 "picture" yang saya suka sangat2. Bile tengok 2 "picture" nie, mesti saya tersenyum sendiri. Gambar ni diambil pada hari kejadian Koir Amal 2011 yang dijalankan di Dewan Sri Budiman, UiTM Shah Alam. Majlis ni diadakan bertujuan untuk mengumpul dana untuk pelajar2 yang kurang upaya/ OKU pendengaran. Saya merupakan salah seorang peserta koir yang membuat persembahan pada malam itu. Alhamdulillah, majlis 2 dapat sambutan yang baik daripada komuniti UiTM dan juga masyarakat umum. Ni la 2 "picture" yang saya maksudkan...


photografi oleh Haikal Yahaya


photografi oleh Syukri Sadri

Cantik tak 2 gambar ni? Tetibe pulak "felling"2 artis, ha3. Kebetulan masa persembahan nie, dewan ni digelapkan dan hanya satu "spotlight" dari atas dewan 2 menyuluh ke arah saya. "Style" kan? Ha3, syok sendiri. Tapi nak ucapkan terima kasih banyak2 pada 2 "photographer" di kalangan pelajar UiTM iaitu Haikal Yahaya dan Syukri Sadri yang menghasilkan gambar yang cantik ni. "Good job guys!" Akhir sekali, saya sertakan petikan video persembahan kumpulan saya pada malam koir amal 2. :D



Nyanyian Izzat Shamir Hafiq dan Zatil Aina


3 comments:

  1. adeq, dewan sri budiman la..

    ReplyDelete
  2. cantikkan yang syuk punya pic,,haha,,actually gambar tu dah lama,pastu cakap kat dia nak tag adek,tapi dia cam segan,,hehe

    ReplyDelete