Tuesday, May 17, 2011

One, two, smile... :)

Walaupun sekarang ni UiTM dah kekosongan student sebab ramai dah memulakan cuti semester, tapi sekarang ni UiTM sibuk dengan majlis Istiadat Konvokesyen kali ke-74. Istiadat ni bermula pada 12 Mei hinggalah 20 Mei. Hurm, time ni la masanya untuk student2 meraikan kejayaan dorang setelah berhempas pulas belajar selama 3 atau 4 tahun tok mendapat segulung ijazah. Time nie la family2 daripada jauh datang same2 meraikan kejayaan anak2. Sweet kan?! Kalau kita tengok wajah2 ibubapa ketika melihat anak2 mereka di atas pentas menerima skrol ijazah tu, lagilah sebak tahap cipan. Silap2 cipan pun boleh nangis ter-esak2, ha3... Teringat pulak time saya konvo last semester. Sumpah sebak walaupun ramai kawan2 kat sebelah. Lagi2 time nyanyi lagu UiTM dihatiku. Adoiyai... Semalam saya sempat ke UiTM menemankan sahabat saya iaitu Suhaila dan juga Safwan untuk mengambil jubah konvo dorang. Kebetulan saya still ada kat Shah Alam, menyebuk la saya menemankan dorang sambil snap2 picture dorang sepanjang pergi ambil jubah konvo 2. Ni diantara gambar2 yang sempat di snap pada hari 2...

Mohd Safwan | Suhaila Shamsuddin


Masing2 excited nak ambil jubah...


Safwan sempat mengusik Suhaila time mencuba jubah



Gambar yang menjadi kemestian dalam setiap majlis konvo






Happy Graduation to
Mohd Safwan and Suhaila Shamsuddin !!!


2 comments:

  1. dear adeq..tq adek....words cnt describe how happy n appreciate i am to have u as my fren...sgt happy gilerr!! jumpa....sukaaaaa sngt2!!!!!!tq adek for this entry.....sayang banyak2!!!!nnti kita p thailand k!hahahaha

    ReplyDelete