Saturday, May 14, 2011

15 Mei | Shah Izmeer Hafiz



Serius rindu tahap dewa pada budak yang bernama Shah Izmeer Hafiq ni. Adik siapa la dia nie? Comel budaknya, mesti abang dia pun comel, kah3 (gelak besar). Hari ni ialah hari jadi beliau yang ke-10 tahun. Dah besar dah budak ni. Hurm... Tetapi sedihnya saya masih di Shah Alam, tak dapat la nak celebrate sama2 dengan keluarga di Johor Bahru. Adoiyai... tak nak la sedih2, penat la nak nangis2 nie. Hi3. Tak pe ye en O-Shah, nanti bila saya pulang ke Johor Bahru kita celebrate sama2 wokey! Cakap jek nak ape, takde hal la (katenye...). Ni la budak yang saya maksudkan, adik lelaki saya...






Ucapan saya sebagai abang sulung agar O-Shah dipanjang umur, dimurahkan rezeki, menjadi anak yang soleh, dikurniakan akal fikiran yang bijak, mampu membahagiakan dan membanggakan keluarga serta menjadi insan yang berjaya sama ada di dunia mahupun di akhirat sana, Amin...



Happy Birthday Oshah
Love you so much!!!!

No comments:

Post a Comment